Media

Pressmeddelanden, uttalanden och digitalt innehåll om Partex varumärke och produkter.

Internal use media portal for Partex employees providing access to Partex Group digital media files like images, videos, manuals, design templates, internal publications, guidelines and more. Explore, contribute, and create with the help of our internal media portal and provided assets.
Internal Media Portal
Media portal to support our partners and media representatives by providing access to our digital media files, including high-resolution images, videos and more. Distributors and partners can find assets to promote Partex brand and our products and ensure a consistent, attractive brand image while enhance your marketing efforts. Media professionals can access high-quality images and videos for your editorial publications.
Media Portal

Partex medarbetare Mika Tolonen är utsedd till årets produktionstekniker

2021-06-01

Partex medarbetare Mika Tolonen har fått motta det hedersvärda priset som Årets Produktionstekniker av IDC West Sweden

Annelie Karlsson har utsett till styrelseordförande för Partex

2019-12-09

Annelie Karlsson har utsetts till styrelseordförande för Partex

December 2019

Idag står det klart att Partex – Gullspångsbolaget som är världsledande producent av identifieringsprodukter till industrin – byter ordförande från och med årsskiftet.

Vi använder kakor-filer för att tillhandahålla tjänster av högsta kvalitet. Att stanna på webbplatsen innebär att du godkänner deras lagring eller användning. Få veta mer